27 Aralık 2020 Pazar

DÜNYANIN EN İYİ OYUNU

 DÜNYANIN EN İYİ OYUNU 

 

 Gülmekten Karnınızı Ağrıtacak Capsler panosundaki Pin

Dünyanın en iyi oyunu ateş ve su 

Ateş ve su oyununu neden bu başlıkla ele aldık dersiniz? Sebebi basit koca bir neslin arkadaşıyla beraber kimi zaman sinirlenerek kimi zaman eğlenerek oynadığı ve yıllar geçmesine rağmen hala eski günleri hatırlamak için zaman zaman oynadığımız bir oyun, dünyanın en iyi oyunu herkes için değişebilir kimileri tetris kimileri gta5 kimileri assasins creed kimileri ise league of legends der örnekler bu şekilde uzar fakat ben dünyanın en iyi oyunu olarak ateş ve suyu ele almak istedim evet belki gta5 yeni bir devir başlattı assasin creed serisi farklı deneyimler yaşattı fakat bir çok web platformunda herkes ateş ve suyu oynamıştır öyle değil mi? 




 2 kişilik oyunlar arasında çok sevilen basit fakat eğlenceli oyun ve hala 2020 yılında olsak bile aklınıza geldiği arkadaşlarınızla oynadığınız veya kardeşlerinizi eğlendirmek için açtığınız bir oyun olduğuna eminim işte bu yüzden dünyanın en iyi oyunu gta5 veya assasins creed değil de ateş ve su başlığı altında bunu yazıyorum 


 Ateş ve Su 4 - Online Oyun - Hemen Oyna | Oyungemisi

Ateş ve su inceleme 

Ateş ve su iki veya tek bir oyuncunun tuzakları geçerek kapıya vardığı, ateş karakteri lavda alevde ilerlerken su karakteri ateşe değince yandığınız bir oyundur oyunu çekici yapan şey ise başına kardeşinle veya arkadaşınla oturup saatlerce hiç sıkılmadan oynatmasıdır. “Ya dur sen beceremiyorsun bana ver” “bana ne ateş ben olucam” “önce ben geçiyim sonra sen” cümleler tanıdık geldi mi? Ben geldiğini düşünüyorum şimdi bile o günleri hatırlayıp ya dünyanın en iyi oyunuydu dediğinizi duyar gibiyim. Ateş ve su oyunu bize kendini o kadar sevdirdi ki kocaman bir seri haline dönüştü ardı arkası kesilmedi ve biz her serisini oynamaya devam ettik belki bir gta5 gibi grafiklere sahip değildi assasins creed gibi gerilim dolu değildi fakat ateş ve su oynarken o oyunlarda bulamadığımız bir şey bulmuştuk beklide insanlara güzel grafikler vermek yerine basit görevlerle sevdiği arkadaşı dostu veya aile bireyiyle vakit geçirebileceği bir ortam hazırlamıştı aslında ateş ve su oyuncularına. ..


Ateş ve Su Oyunu - Macera Oyunları


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder