26 Kasım 2014 Çarşamba

THE SİMS 4 OYUN AÇILMIYOR (KESİN ÇÖZÜM)

THE SİMS 4 OYUN AÇILMIYOR (KESİN ÇÖZÜM)(14.06.2017-GÜNCELLENDİ)

Merhaba arkadaşlar sims 4 kesin çözüm ile karşı karşıyayız.Oyunun cracklerinde hala eksikler var fakat adam gibi crack çıkana kadar idare edebiliriz.Gerçi bazı sorunlar crack ile alakalı değil ama olsun.



 

YAPILACAKLAR:

1-)Öncelikle oyunu skidrowdan indirin eğer skidrow sürümü yoksa yorum atarsanız verebiliriz.
2-)par dosyasının adını launcher.exe dosyasıyla aynı sisim yapmayı unutmayın.
3-)Launcher.exe dosyasını sağ tuş ile uyumluluktan Windows XP servis pack 3 olarak ayarlayın,yönetici olarak çalıştırmayı unutmayın.
 4-)Belgeler/Electronic Art/The sims 4 klasörünün ismini  Belgeler/Electronic Art/Sims 4 olarak değiştirin.
5-)Crack skidrow v5 olursa sıkıntı çıkmaz.
6-) Origin i kendi orijinal sitesinden güncel versiyonu ile indirin.
7-)Oyunu Açmadan önce offline moda geçmeyi unutmayın.
Herhangibi bir sorunla karşılaşırsanız yorum atın yardıcı olmaya çalışırım.İyi eğlenceler.

GÜNCELLEME: 07.12.2016

Bu oyunu yükleyip oynayalı baya bir zaman geçti aradan hala oynayamayan inatla oynayacağım diye tutturan arkadaşlarımız için Crack derdi olmayan Origin derdi olmayan dosyayı sizlere sunuyorum.İndirin oynayın arkadaşlar.

NOT: SİSTEM GEREKSİNİMLERİ BURADA DA GEÇERLİDİR.

İNDİR/KUR/OYNA









169 yorum:

  1. Merhaba benim oyunum korsan the sims 4 1 ay öncesine kadar oyunu gayet rahat açabiliyordum ama şu haftalarda açılmıyor daha doğrusu hata veriyor aynen şu : unable to start: Initialization error at start up. windows 8.1 kullanıyorum yardıımcı olabilirseniz sevinirim -damla

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar Öncelikle verdiğim yolu takip edin. " c:/ The Sims 4 ->Game-> Bin-> Default " bu yoldaki default klasörünü silin.Daha sonra masaüstünde oyun simgesine sağ tıklayın.Buradan Özelliklere tıklayın açılan pencerede uyumluluk sekmesine tıklayın.Uyumluluk modunu XP Servis pack 3 seçin. Aynı sekmede alt tarafda yönetici olarak başlat kutucuğunu doldurun.Uygulaya basın tamamı seçin.Sıkıntınız olursa lütfen belirtin gerekirse ufak bir video ile eşlik edebilirim.İyi oyunlar.

      Sil
    2. ya yaptım ginede aynı hatayı veriyor çıldıracağım

      Sil
    3. Bazı mod veya custom content vb. şeyler sıkıntı yapabilir. Bende hep öyle oluyor.

      Sil
  2. Merhaba sims 4 u yeni yukledim crack yaptim. Aileyi kurduktan sonra kaydede bastiktan sonra ekran kapanıyor nedendir sizde lutfen yardiiim?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Crack den yana sıkıntı yaşıyorsunuz.Farklı bi crack deneyin ve yönetici olarak çalıştırmayı ihmal etmeyin.Oyunlar için çalışır bir crack bulmak gerçekten sıkıntı.

      Sil
    2. kardeş crack lınkı at

      Sil
    3. Crack linkine gerek kalmadı.Oyunun direk kendisini attım.Elimden geldiğince geç dahi olsa cevap yazıyorum.Yeni gelen arkadaşlar yorumları okursa faydalanır diye.

      Sil
    4. Aynı sorun bendede var ya:(

      Sil
  3. Merhaba benim oyunum The sims 4 kopya cd den indirdim tüm dosyaları hazır önceden origin açılıyordu onun için crack dosyası yapıp yükledim sonra da start up eror -unable start up eror - hatasını vermeye çalıştı virüs programlarını kapadım tüm ayarlar iyi origin offline da yaptım ama oyunumdaki hata hala aynı acil lütfen yardım edin !

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sıkıntınız -unable start up eror - bu hata ise " c:/ The Sims 4 ->Game-> Bin-> Default " bu yoldaki default klasörünü silip yönetici olarak çalıştırmayı deneyin.

      Sil
  4. Merhaba benim oyunum The sims 4 kopya cd den indirdim tüm dosyaları hazır önceden origin açılıyordu onun için crack dosyası yapıp yükledim sonra da start up eror -unable start up eror - hatasını vermeye çalıştı virüs programlarını kapadım tüm ayarlar iyi origin offline da yaptım ama oyunumdaki hata hala aynı acil lütfen yardım edin !

    YanıtlaSil
  5. merhaba ben sims 4 indirdim antivirüsü kapattım origin i silmiştim ama tıkladığımda açılcakmış gibi oluyor siyah ekran veriyor sonradan da unable to start initialization error at startup diyor ne yapmam gerekiyor ? sims 4>game>bin>defult'u da sildim ama olmuyor düzgün crack te yaptım ? ?_? :((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başlatma hatası alıyorsunuz. Default u sildiyseniz ve aynı hatayı almaya devam ediyorsanız bir başka çözüm yoluda Origin'i tekrar yüklemek olacaktır.

      Sil
    2. Mesaja ikinci kez cevap yazıyorum.Bu hata yüklemeden kaynaklanan bir hatadır.Eksik yada bozuk dosya yollarından dolayı başlatma hatası alıyorsunuz.Sorunun çözümü sağlam bir dosyadan oyunu edinmektir.Link yukarda verilmiştir.

      Sil
  6. Merhaba, ben sims 4 ü torrent arayıcılığıyla yükledim. Fakat ne yapsam ''Unable to start'' hatasını vermeye devam ediyor. Default u sildim, windows xp service p. 3 yaptım, yönetici olarak çalıştırdım ama hiç biri etkili olmadı, acil yardım lazım lütfen. (Windows 10 kullanıcısıyım.)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Windows sürümü ile alakalı bir durum olduğunu sanmıyorum.Başlatma hatası giderim yöntemlerini yukarıdaki yorumlarda saydım.Bir üst satırda arkadaşa yorum olarak origini tekrar yüklemesini söyledim.Arkadaşlar daha dün bu hatanın net çözümü crack olduğunu abes olarak gördüm.Yüklediğiniz torrent dosyaları yada her neyse bunlara dikkat ederseniz ve güvenilir oyun sitelerinden indirir kullanıcı yorumlarını okursanız az çok linkler hakkında bilginiz olur.Bu aşamalar işinize yararmadıysa,sisteminizin iyi olduğuna inanıyor yada biliyorsanız donanımınızın driverlarının güncel olup olmadığınada dikkat edin."CRACKLERE ÖZELLİKLE DİKKAT!! SORUNUNUZ CRACK VE ORİGİN KAYNAKLI " işe yarar bir link edinirsem mutlaka buraya yorum olarak atıcam.Yine görüşmek üzere.

      Sil
    2. Teşekkür ederim ilgin için.

      Sil
  7. selam. ben kickass den fitgirl sims 4 yükledim. crack yapmama gerek kalmadan sorunsuz bi şekilde çalışıyodu. antivirüs programını sildim oyun origin is not currrently working hatası vermeye başladı. ne yapmalıyım ?:/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Orijini silin ve http://origin.com/download adresinden son sürümünü yükleyin.Antivirüs programınızla ortak çalışan bir uzantıyı silmiş olabilirsiniz.Üç Aşşağı beş yukarı hepiniz crack ve origin kaynaklı hatalar alıyorsunuz arkadaşlar.Yakın tarihte bununla ilgili bir video çekip buraya atarım.

      Sil
  8. merhaba ben bundan 1 hafta önce pirate bay sitesinden insirdim oyunu ve ilk indirdiğimde hiç bir sorun yoktu fakat sonra torrent-oyundan get together packini indirdim ve crackledim sonra oyun unable to start hatası verdi uğraştım uğraştım yapamadım sonra oyunu ve butün uzantılarını sildim tekrar oyunu pirate bayden indirdiğimde bu kez açılır gibi olup unable to start hatası verdi dediğiniz gibi origini silip kurdum, offline'a aldım, default'u sildim, tekrar crackledim ama açılmıyor yardımcı olursanız çok sevinirim..

    YanıtlaSil
  9. Yanıtlar
    1. Mutlaka vardır internet araştırması yapdınız mı? Ki var olduğunu görmüştüm

      Sil
    2. crack aramanıza gerek kalmadı yukarıdaki link.Oyunun full + living pack halidir.Crack çalışıyor.Oyun içi görselleri üstteki vedeoda bulabilirsiniz.

      Sil
  10. merhaba,bende fitgirl'ü yükledim ancak bana firewall hatası veriyor virüs sistemimde firewall yüklü olmamasına rağmen,ne yapmalıyım?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhabalar sorununuzun tam olarak ne olduğunu çözebilmek için hatanın ne oluğunu yazmanızı öneririm.Çünkü bir sürü sims patch i var ve hangisinde ne hata olduğunu bilemeyiz ancak hataya bakarak çözüme ulaşabiliriz.

      Sil
  11. denilen her şeyi pek çok kez yaptım. son çare sims 4 fitgirl yükledim ama hala origin is not running hatası alıyorum. oyunu aylardır oynayamıyorum ve internet üzerinde denilen her şeyi yaptım. yardımcı olur musunuz lütfenn? :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Origin i tekrar kurun yukarıdaki linklerde yorumda orjinal linki verdim.

      Sil
  12. Yakın tarihte bununla ilgili bir yazı yayınlayacağım ve burada setup dosyalarıda bulunacak.İndirip yüklersiniz. Hata giderim videosunuda izler sorunu çözersiniz.Takipte kalmanızı tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
  13. origini açtığımda sorun yok ama simsi açmaya çalıştığımda zarar görmüş tekrar indirmeyi deneyin diyor ve bilgisayardan hiç anlamam açıkça anlatabilirmisiniz?

    YanıtlaSil
  14. merhaba oyuna girmeye çalıştığımda unable to start hatasıı veriyorum her şeyi denedim cannot start because required game data ... vs vs yazıyo ne yapacağımı bilemiyorum yardımcı olabilir misiniz

    YanıtlaSil
  15. lütfen videosunu çek ya bi türlü anlayamadım

    YanıtlaSil
  16. Merhaba oyunu yükledim ben ama sim yaratma bçlümüne gelince ekran karanlık unable to start yazmıyor the sims 4 dosyasının çalıştırırken de diskinizde boş bir alan kalmış diyor sorun nedir acaba ?

    YanıtlaSil
  17. Merhaba ben the sims 4 indirdim. Ancak açılıştı origin soruyo origini indirdim açtım ama olmuyo ne yapabilirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Offline modda çalışması gerek.Bu ufak detaya dikkat ayrıca sorunu tam olarak yazarsanız çözümü bulabiliriz.

      Sil
  18. Merhaba, Her şeyi yaptım çok hata verdi bütün hataları giderdim ama şimdi yönetici olarak açıyorum hiç bir şey demiyor hatada vermeden oyun açılmıyor yardım ederseniz sevinirim :'(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. uyumluluk ayarlarınızı xp sp3 ayarlayın, ekran kartınızı güncelleyin.Bu adımlar işe yaramıyorsa yükleme yada ek yamalar, patchler,çakışan dosyalar yüzündende çalışmıyor olabilir.

      Sil
  19. Merhaba, Her şeyi yaptım çok hata verdi bütün hataları giderdim ama şimdi yönetici olarak açıyorum hiç bir şey demiyor hatada vermeden oyun açılmıyor yardım ederseniz sevinirim :'(

    YanıtlaSil
  20. Merhaba, Her şeyi yaptım çok hata verdi bütün hataları giderdim ama şimdi yönetici olarak açıyorum hiç bir şey demiyor hatada vermeden oyun açılmıyor yardım ederseniz sevinirim :'(

    YanıtlaSil
  21. meraba ben sims4 e basıyorm hiçbir hata çıkmıyor oyunda açılmıyor yardım edermisn?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oyunu açarken bir süre beklemelisin

      Sil
  22. merhaba bende yüklediğimde bir sürü sorun verdi şimdi onları hallettim ama şimdide yönetici olarak açtığımda hiç bir sayfa açılmıyor ne yapmalıyım, şimdiden teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. belgelerimde sims4 klasörünün yedeğini alın.Klasörün içine girin options.ini dosyasını açın ve ctrl+f kısayolunu kullanarak "fullscreen" yazıp aratın.karşısındaki 1 değerini 0 a çevirin ve kaydedin.Tekrar deneyin.

      Sil
  23. merhaba bende bugün u torrent ve daemon tools ile sims 4 ü indirdim daha sonra iki kere dll hatası verdi ama onları hallettim simdide origin is not installed and is required to play your game. please reinstall origin. diye yazı çıkıp error veriyor yardımcı olabilirmisiniz lütfen oyunu indirmek için abartısız 11 saatim çöpe gitti bari uğraştığıma değsin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sorununuzu çözdünüz mü bende de aynı problem var fakat ben dvd den korsan olarak yükledim

      Sil
    2. https://www.dll-files.com/ sitesinde eksik .dll uzantılı dosyayı bulabilirsiniz. İkinci sıkıntı origin ise https://www.origin.com/en-ie/download

      Sil
    3. Merhaba ben de utorrent ve daemon tools aracılığıyla indirdim herşeyi bir videodan bakarak harfiyen yaptım ancak yönetici olarak çalıştır dediğimde "unable to start: initialization error at start up" diyor ve altında bir kod var. Ne yapmam gerekiyor sağ tıklayıp uyumluluk testi de yaptım yine aynı :(( Bilgisayardan da işte bu şunu yap bunu yap dedikleriniz kadar anlıyorum 🫣

      Sil
  24. Bende korsan Sims 4 var ve laptop windows 10 crackını falan yaptık ama basınca oyuna yazı çıkıyor ve açılmıyor acaba windows 10 diye olabilir mi orjinel cd alsam windows 10 a yükler mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Orjinali her zaman daha sağlıklı durumunuz varsa alın.En kötü orjinal cd/dvd koleksiyonunuz olur.Bu durumun windows ile alakası olduğunu sanmıyorum.Sorununuza verilebilecek en kötü cevap windows sürümünüzden kaynaklanıyor olurdu.Yukarıdaki adımları uygulayın.Yorumları okuyun.Sorununuz çözülebilir diye düşünüyorum

      Sil
  25. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  26. Abi ben mediaget programı ile indirdim ne yapsam unablet to start hatası veriyor ne yapabiliririm ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. MediaGet yada bir başka programla indirmiş olman oyunun açılmasına engel değil.İstediğin download aracı ile indir bu sorun başlatma hatası genelde crack den kaynaklanıyor.

      Sil
  27. Merhaba arkadaslar bu konu hakkında bir video cekmeyi planliyorum fakat bir turlu nasip olmadı.umarım sorunlarınızı arastirirken farklı yerden cozume ulasmissinizdir.kendim video cekince mutlaka bu yazinin altina eklicem tekrar gorusmek uzere

    YanıtlaSil
  28. Merhaba Benim Sims 4 um orjinal oyuna tıklıyorum hiçbir hata gelmiyor ve açılmıyor bazi mod veya custom content indirdiğimden olabilir mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eklentiler sistem çakışması yaratabilir.Oyun yamaları,oyun içi dosya eklentileri çalışma dosyalarını engelleyebilir.Yama kurmadan önce bir harddiske her zaman,her ihtimale karşı yedek alın.

      Sil
  29. Merhaba sims 4 origin hatası veriyor bende de açtığımda origin çıkıyor ve activate game yazıyor origini offline yaptığım için de not connected yazıp kapanıyor. İnternetteki bütün crackleri denedim updateleri denedim yine de beceremedim nolur yardım edin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cracklerin çoğu egale edilmiş durumda ama artık crack aramaya ihtiyacınız olduğunu sanmıyorum.Üstelik originle bile uğraşmayacaksınız.Bu durumla ilgili hazırladığım videoyu yakında buraya atacağım.Yazıyı takipte kalmanızı tavsiye ederim.

      Sil
  30. Elinize sağlık hocam çözüm işe yarıyor.Yöntemleri yaptım açıldı.Ayrıca skidrow crack var ama bozuk.Crack i v7 fix olarak arayın google da.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İşini gördüyse çözüm ne mutlu bana. İyi oyunlar :)

      Sil
  31. Merhaba ben sims4 aldım bütün cd leri tek tek yükledim daha sonra tıklayınca yazılar çıktı çeviriden çevirdim ve kökeni yüklü değildir yazısı vardı cd ciye gitmek istemiyorum çok uzak dfvgsfg acaba cd mi bozuk yoksa herşeyi yükledim yani

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hatanın orjinalini yazsaydınız daha net yardımcı olabilirdim.Yinede Çeviriniz doğruysa yüklemeden kaynaklanan bir hata var yani cdlerden. Şu durumda cd yi aldığınız yere gitmek istemeniz normal görüyorum ki üşeniyorsunuz ama unutmayalım ki niyet işin yarısıdır oda sizde var o zaman diğer yarısı için kapıdan dışarı çıkmanız gerekir. :) yakın tarihte çektiğim videoyu buraya da atacağım izlerseniz aldığınız yere gitmeye ihtiyacınız kalmayacaktır bu yazıyı takipte kalmanızı tavsiye ederim.

      Sil
  32. Merhaba cdden yükledim sims 4ü önce "unable to start contents of your user data directory were created by a newer version of the sims 4 and cannot be loaded.please update your game via Origin to play" hatasını aldım bindeki default dosyasını sildikten sonra da "unable to start initialization error at startup " uyarısını aldım.Uyumluluk modunu XP Servis pack 3 de seçtim.origini de tekrar yükledim yine aynı hatayı veriyor yapabileceğim başka bir şey yok mu :( ????

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Crackden kaynaklanan bir hatada var Originden kaynaklananda.Crack geçmiyor ve origin ile bağlantı kurmaya devam ediyor.Sıkıntın bu.Arkadaşlar artık bu konu hakkında çözüm aramayın tüm crackler egale edildi nerdeyse.Herşeyi hazır halde upload yapılmış sims4 dosyası var.İndirin kurun ve girin.

      Sil
    2. Merhaba o bahsettiğiniz dosya nerede acaba ben mi göremedim? Yani sdece indirip açıp oynayacak miyiz bu türlü türlü şeyler yapmak yok mu? Nasıl ulaşabilirim ben ona?

      Sil
  33. iyi günler ben oyunu bugün kurdum v5 crack olayını fln da yaptım üstteki hataların çözümlerini de uyguladım ama düzelmedi oyun açıldığında bulgarca bi yazıyla hata alıyorum yani error verip oyun açılmıyor çözümü nedir

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Farklı bir dilde gözüken hatanın sebebi yaptığınız crackle ve indiriğiniz yerle ilgili sorun.

      Sil
  34. Merhaba sims origin de oyunlar kısmında gözükmüyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Lisanslı olanı satın almadıysanız,İndirip oynayacaksanız,online işlem yapmayacaksanız, setup yapıp kurduysanız gözükmesinede gerek yok

      Sil
  35. Hocam valla konuyu 1 yıl önce gördüm dediklerini uyguladım ve oynadım çalıştı. Aradan da zaman geçti şimdi yine başka bir yazı gördüm geri geldim.Gelmişken yazayım dedim.Arkadaşlar adam sizinle ilgileniyor ve yöntemleri de işe yarıyor.Yöntemleri uygularken özen gösterin adımları takip edin.Üstelik crackler egale edilmiş olabilir başka crack versiyonu deneyin.

    "Hocam eline emeğine sağlık yer imlerine kaydettim blogu. Önceden özensiz duruyordu şimdi görsel olarakda göze hitap ediyor. Başarılar.."

    YanıtlaSil
  36. Kardeş emeğine sağlık.

    YanıtlaSil
  37. Hacım açıldı . Teşekkür ettim allah razı olsun bayadır uğraşıyordum.Benim sorun uyumluluktan kaynaklanıyormuş.

    YanıtlaSil
  38. merhaba oyunum orjinal DNR dan aldım lakin herzaman oynadıgım oyun şu sıralar nedense açılmıyor silip tekrar yükledim olmuyor iriş ekranına kadar gelip program yanıt vermiyora geçiyordu silip tekrardan yükledim şimdi hiç giriş yapmıyor yardımcı olabilir misiniz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tuğçe hanım sizin sorununuzun uyumlulukla alakalı olduğunu düşünüyorum ayrıca ekran kartı güncellemenizi de yapmanızı tavsiye ederim.İnternet üzerinden "uyumluluk giderme" ve "ekran kartı güncelleme" şeklinde iki farklı arama yapıp gerekli adımları uygulamanız yeterli olacaktır diye umuyorum.

      Sil
    2. Merhaba oyun daha onceden açılıyordu ek paketler gorunmemeye başlayınca sildim sonra tekrar yüklemek isteyince olmamıştı ama yükleme yaptım dediğiniz güncellemeleri yapmadan :) ilginiz için teşekkür ederim ☺

      Sil
    3. her ihtimale karşı uyumluluk ayarları aklınızda olsun.Sadece sims değil diğer oyunlar programlar vs . içinde uyumluluk konusunda ciddi sıkıntılar oluyor.Ayrıca siz güncellemeleri yapmasanız bile bilgisayarınızda otomatik güncelle seçeneği açık olabiliyor.Anlaşılan sizin ki yükleme kaynaklı bir sorunmuş.Sorununuzun çözülmesi güzel birşey iyi oyunlar. :)

      Sil
  39. Merhaba. Oyununu internetten indirdim ama açamıyorum sürekli geçersiz veya kayıp par dosyası uyarısı alıyorum defalarca yeniden kurdum ama düzelmedi nasıl düzltebilirim?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dosyayı yüklediğiniz konumu açın.Hatırladığım kadarıyla "The Sims4 Launcher.exe" dosyası olması lazım bunun adını kopyalayın ve par dosyasınada bu adı yapıştırın.Son halde par dosyası "The Sims4 Launcher.par" şeklinde olacak.Değiştirirken arada boşluk vs olmamasına dikkat edin.Özetle .exe dosyası ile .par dosyasının isimleri aynı olmalı.Haricinde manuel olarak .par dosyasını okutma şansımız yok diye hatırlıyorum.

      Sil
  40. Merhaba hocam, dedikleriniz sims 3 içinde geçerli midir?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ekran kartı güncellemesi ve uyumluluk modu ayarları her program ve oyun için geçerli.Ama yukarıdaki adımlar sadece sims4 için geçerlidir.

      Sil
  41. Çeşit çeşit Crack denedim, Update 4 Crack v8 yaptım. Ne tavsiye ediliyorsa denedim. Default'u sildim, belgelerimdeki dosya adını değiştirdim. .par'ı bile değiştirdim. Sonuç hala aynı. Şu aptal "Unable to Start, Initialization..." zırvasından kurtulamadım. Oyunum Deluxe Edition bu arada. Allah kahretsin böyle sorunu daha ne diyeyim ben. Çözüm bulabilirseniz ne ala, bu gidişle oyunu sileceğim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ha unutmadan. Origin güncel, uyumluluk modu ve yönetici olarak çalıştırma denendi. Sonuç, değişiklik yok.

      Sil
  42. KONU GÜNCELLENDİ ARKADAŞLAR.LİNK GEÇERLİLİK SÜRESİ BİTERSE HABER VERİN TEKRAR UPLOAD EDERİM.İYİ EĞLENCELER

    YanıtlaSil
  43. allah razı olsun hacı abiiii

    YanıtlaSil
  44. merhaba ben mediaget programından the sims 4 ü indirdim crack mi yapmam gerekiyor şuanda açamıyorum indirmesi 2 gün sürdü nerdeyse lütfen açılsın:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok canım ne gerek var crack'e bu kadar insan neden uğraştı sanki. aslında çay kahve ikram etseydin iki tatlı söz vs. çalışırdı. CRACK ŞART ARKADAŞIM dalga geçer gibi soru sorma lütfen önce konuyu sonra yorumları oku.

      Sil
  45. yeni yüklenen dosya iyimiş hiç birşeyle uğraşmadan direk yükleyip oynuyorsun.Teşekkürler emeğine sağlık.Birazda farklı oyunlara geçsen fena olmaz hani :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oyunu oynayabilmene gerçekten sevindim :) Farklı oyun olarak ne istediğinizi belirtirseniz ona göre bende hareket edebilirim.

      Sil
  46. hocam son eklediğiniz linkten indirdim ama oyunu açarken yine
    'We're sorry, an error has occured.
    origin is not installed, and is requried to play your game' diye hata veriyor.
    Bir yol gösterir misin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. setup dosyası hala duruyorsa oyunu ve orgini sil.Sonra tekrar kur.Bilgisayarında origin ile alakalı birşey kalmasın.Ne programfiles içinde ne denetim masasında.Çünkü attığım dosya originin fixlenmiş hali.Crack yapmayı unutma.Uyumluluk ayarlarını yap.Bir sorun yaşamaman gerek.

      Sil
  47. eyvallah hocam adamsın

    YanıtlaSil
  48. "default" dosyasını silmeme rağmen açılmıyor. "bu uygulama bilgisayarınızda çalışamıyor. Bilgisayarınıza uygun bir sürüm bulmak için yazılım yayıncısıyla iletişime geçin." diyor. 2 gündür uğraşıyorum ve şimdi de bu sorun çıktı yardımcı olabilirseniz sevinirim ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. üstte verdiğim linkten indirmeyi dene.Oyun içerisindeki yapılandırma dosyalarında sıkıntı olsa gerek.Bu hatayı daha çok client mantığı ile çalışan oyunlarda görüyorum.

      Sil
  49. Benim oyunum açılıyor beyaz bir ekran geliyor ve arkadan kesik kesik oyun sesleri geliyor. Ne yaptıysam olmadı ekran kartını da güncelledim. Bu arada bir kere açıldı ama kapatıp tekrar açmayı denediğimde olmadı . Ne yapabilirim ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Soruna farklı bir hesabımdan cevap veriyorum.Bu sorunun sebebi Directx sürümüdür.Yanılmıyorsam 10 yada 11 çıkmış olması lazım bakmadım henüz.Directx i indir ve kur kuruluysa güncelle sorunun çözülecektir.Benimde başıma geldi Ayrıca Microsoft Visual C++ da güncellemeyi unutma.

      Sil
    2. Directx 12 yani son sürümü ve güncel ayrıca Microsoft Visual da güncel ama hala açılmıyor . Başka bir yolu yok mu ?

      Sil
    3. Farklı bir oyun için oluşan beyaz ekran çözümünü araştırırken ekran kartı kapasitesi ve markasından kaynaklanan sorunlarında olduğunu gördük.sistem özelliklerini kıyasla.Durum hakkında buraya yorum at.Sorununu çözmeye çalışalım.

      Sil
    4. Ekran Kartı Markası AMD Radeon HD8570M . Ekran Kartı Kapasitesi 2 GB.

      Sil
    5. oyunu verdiğim linkten mi indirdin?İçinde par dosyası var mı?

      Sil
    6. Oyunu verdiğin linkten indirmedim . Par dosyasını da bulamadım galiba yok.

      Sil
    7. Sistemsel bir sıkıntı olduğunu sanmıyorum.En azından teorik olarak.Fakat AMD biraz sıkıntılıdır.Büyük olasılıkla ekran kartından/Driverından kaynaklanıyor veyahut dosyalarında.Önce dosyalarını kontrol edelim.Dosyalarının s.s. ini alıp dosya.tc ye yükleyip link atarsan incelerim.Uyumluluk ayarlarını değiştirip yönetici olarak çalıştırmayı dene.Ayrıca ses geldiğini söyledin.Oyun beyaz ekrandeyken bir hata veriyor mu oda önemli.Beyaz ekrandayken alt+tab yapıp masaüstünde uyarı var mı ona bak.Son olarak ekran kartı driverını güncelle.

      Sil
    8. City living dosyaları bu linkte
      http://s6.dosya.tc/server9/k6m7jj/Adsiz.png.html. Uyumluluk ayarlarını değiştirip yönetici olarak çalıştırmayı da denedim. Beyaz ekrandayken hata vermiyor .Ekran kartını da güncelledim . Bu arada normal The Sims 4 açılıyor.

      Sil
  50. Bana setup'ı kurduktan sonra görsel atmış olsaydın iyi olurdu.Setup dosyasını değil :) Bak şimdi ;

    1-Normal sims4 de bir ekran görüntüsü al.
    2-Living pack i kur bir de öyle kurulmuş halinin ekran görüntüsü al.
    3-Paketi orjinal oyunun üzerine kuracaksın.Dosya yollarına dikkat et.
    4-Normal Sims 4 ün dosya yedeğini al mutlaka.Çalışmaması ihtimaline karşı yedeğin bulunsun.
    5-Gördüğüm kadarıyla attığın resimde origin.dll gibi client/connect dosyaları içeriyor.Bunu kursan bile origin hatası alabilirsin bu bir ihtimaldir.Yada oyun içerisinde hatalar alabilirsin.

    Son olarak;
    Aldığın ekran görüntülerini bana gönder ki yorum yapabileyim.Lütfen setup dosyalarının değil kurulduktan sonraki halinin görüntülerini gönder.Şuan ellindeki LP ' den de şüpheleniyorum.Normal S4 Çalıştığına göre sıkıntısı paketdede olabilir.Bunu ekran görüntülerinin kurulmuş haline bakarak anlayabilirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. The Sims 4
      http://s6.dosya.tc/server9/58u2hk/The_Sims_4.png.html

      City Living
      http://s6.dosya.tc/server9/cuqtgq/The_Sims_4_City_Living.png.html

      Umarım bu sefer yapabilmişimdir :)

      Sil
    2. Senin sorununu inceledim.Dosya Yükleme Hatası Yaptığını düşünüyorum.Çünkü başka bir sebep görülmüyor.

      Sil
    3. Peki teşekkürler

      Sil
  51. custom content yüklüyordum bir ay öncesine kadar vama şimdi yükledim sims 4 açılmıyore ne yapabilirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Açılmıyor da nasıl açılmıyor bi uyarı bir durum herhangibir şey verseydin.Mesela oyuna hiç girmiyorsa güncellemelerini vs yapman gerek sistem özelliklerini kontrol etmen gerek.Siyah Ekran hatası varsa keza sims 3 çözümü ile aynı işlemler.Unable start hatası başlatma hatası.Özetle açılmıyor ama durum ne ne oluyor biraz bilgi verseydin yardımcı olmaya çalışırdım.

      Sil
  52. merhaba ben the sims 4 yükledim fakat oyuna tıkladığımda origin simgesi açılıyor oyuna giremiyorum ne yapmalıyım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bide offline moda aldım ama yine olmadı

      Sil
    2. Oyunu yüklemeden önce origini vs sil.Öyle yükle.Farkındaysanız oyun içerisindeki origin dosyası deaktif.

      Sil
  53. Verdiğiniz linkten indirdim, crack dosyasının içi boştu zaten yazmışsınız crack ve origin derdi olmayan diye ama offline modda giremedim bu sebeple origin i sildim yine denedim bu seferde origin olmadan açılmaz uyarısı verdi ne yapabilirim?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oyunu sil.Origin i sil.Crack dosyasının içi boş olmaması lazım.Crack derdi olmayan derken çalışan bir crack var içinde.Bunu kastettim.Simsle ilgili birşey bulunmasın tekrar dosyayı aç ve yükle.İçine harbiden crack yoksa ben buraya atarım.Cracki indirirsin.Banada yorumla haber et.

      Sil
  54. ya bir bakar mısınız bu sizin verdiğiniz dosyadan indirdim sonra crack yaptım ilk önce origin never io fln yazıyordu o hatayı verdi. Daha sonra defaultu sildim ve error start up hatası verdi uyumluluk da değiştiriyorum diğer açtığımda geri eski haline dönmüş oluyor par dosyasını launcher exe yaptım bir yardım eder misiniz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir baktım.Evet seninde derdin de aynı origini sil.Yüklü olduğu heran fixli halini aktif ediyorsunuz.Yukarıdaki link için herhangi birşeyi silmenize indirmenize bindirmenize gerek yok.
      İLK ADIM: OYUNU ORİGİNİ KOMPLE SİLİN.C İÇERİSİNDE KALAN ATIK DOSYALARI DAHİL.
      İKİNCİ ADIM:TEKRAR YÜKLEYİN VE İÇİNDE ÇIKAN DOSYA İLE CRACK YAPIN.
      Arkadaşlar dosya çalışıyor bundan daha sağlamı olduğunu sanmıyorum.Üzerine pack kurulabilirmi sorusunun cevabıda evet kurdum oynuyorum videosunuda attım.Hepinize iyi oyunlar.

      Sil
  55. Bugün bilgisayarıma the sims 4 yükledim. Açılmıyordu sürekli o program eksik bu program eksik diyordu. Sonra programları tamamladım fakat bu seferde oyuna girmeye çalışıyorum programlar tam olmasına rağmen oyun açılmıyor yine. Kolay bir çözümü var mı bunun? Yardım ederseniz sevinirim.

    YanıtlaSil
  56. merhaba, korsan the sims4 indirdim crack yaptım ama hata veriyor açılmıyor. acaba neden olabilir yardım edermisiniz ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. crack dosyanda sıkıntı vardır.Bu yüzden konuyu geçmiş tarihlerde güncelledim.Sağlam crack ve orijinsiz hali üst tarafta mevcut.

      Sil
  57. iyi günler. ben bu oyunu çok seviyorum. yalnız şöyle bir sorunum var; oyun kendi haliyle açılıyor. ama eklenti ve dlc' leri indirip oyun klasörüne eklediğimde; hepsini görebilmeme rağmen oyunu başlatamıyorum. şöyle ki; karakter oluşma ve ev mekanı seçme kısmını geçince, eve gitmeden önceki sayfada oyun donuyor ve saatlerce orada kalıyor. denemediğim yol kalmadı. ltfn yardım edin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her eklenti oyun versiyonu ile uyumlu olmayabilir.Eğer çalışan oyun eklenti kurduktan sonra çalışmıyorsa mutlaka çalışmasını engelleyen yada çakışan dosya vardır.Bu durumda uyumlu dosyalar araman gerekir.

      Sil
  58. Ya ben 3 hafta önce falan The Sims 4 yüklemiştim. Ancak daha sonrasında sildim işte o zaman çalışıyordu.Bugün tekrar yüklemek istedim. Birde torrent-oyun'dan yükledim. Geçen yıllarda böyle bir sorunla karşılaşmamıştım ve bilgisayarım farklıydı. Ancak bugün The Sims 4'ü açmak için yeltendiğimde sadece CAS ekranı çıkıyordu. İşte klasik sim falan yarattım. Ondan sonra oynamak için play'e bastım ama o yükleme ekranında sürekli bir dondu ve The sims 4 çalışmayı durdurdu hatası verdi. Ve sadece torrent oyundan indirmedim. Başka bir kaynaktan daha denedim ve yine aynı sonucu verdi. Her seferinde Sim yarattıktan sonra play tuşuna basıyorum.yükleme ekranı geliyor ve daha şehirler dahi gelmeden donarak hata veriyor. Sizce bunun çözümü nedir? Cidden yarım gündür uğraşıyorum. Ve bende diğerleri gibi işte origin hatası falan vermiyor oyun bildiğin açılıyor ama oynayamadan hata veriyor:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu arada şu uyumluluk sorununu falan denedim olmuyor.....

      Sil
    2. Kurulumu tekrar yaptım ve çalıştı!
      Teşekkür ederim şans getirdiniz heheheh:D

      Sil
    3. Uzun zamandır yoktum yorumu görmemiştim.Sorunun çözülmesi benide mutlu etti :)

      Sil
  59. (0xc00000ba) sorunu var directx yeniledim yön. yaptım olmadı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Microsoft Visual serisinin güncel versiyonunu yükleyin ayrıca antivirüs programınızı kapatın. MS Defender için oyunu risksiz olarak da tanıtın.Genelde başlatma hatalarının sebepleri standarttır.

      Sil
  60. Merhaba ben yaklaşık 1,5 aydır The Sims 4 oynuyorum. Bugünlerde şöyle bir sorun var; The Sims 4 açıyorum daha sonrasında oyuna giremiyorum. Yani oyun normal bir şekilde açılıyor daha sonrasında kaydettiğim oyuna devam etmek için olan buton olmuyor. Her zaman yeni karakter oluşturmak zorunda kalıyorum ama yine de giremiyorum. Bilgisayar bir hata veriyor ' Yetkisiz değişiklikler engellendi. ' diye. Kaç gündür bunun için uğraşıyorum, yardımcı olursanız sevinirim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba oyunun kayıtlı olduğu belgelerime girin ve oyun kayıt dosyasına yönetici izinlerini verdikten sonra salt okunur hale getirin.Dosya->Sağ Tık->Özellikler->Güvenlik->Düzenle Dedikten sonra tüm yöneticiler için tiklerin tıklı olmasını sağlayın.Ardından uygula ve tamam butonlarını kullanın.Bu yöntemin işe yarayacağına inanıyorum.

      Sil
    2. Her şeyi yaptım (tiklerin hepsi işaretliydi zaten) ama işe yaramadı :(
      aynı sorun bende de var da.

      Sil
  61. 2 ay önce Sims 4 ü bir siteden indirip oynamıştım sonra silmiştim. Tekrar yüklemek istedim önceden indirdiğim site ve bu site de dahil bir sürü siteden denedim kurmayı ama her seferinde oyunu açtığımda EA logosu geliyor ve kapanıyor. Hata da vermiyor internetteki her çözümü denedim yine de açamıyorum yardım edebilir misiniz..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tekrar yüklemekten bıktıysanız standart kapanma hatalarını deneyin.Genellikle crack kaynaklı oluyor.Yok ben üşenmem diyorsanız yukarıda çalışan uyumlu dosya ve crack mevcut.

      Sil
    2. internette yazan kapanma hatalarının hepsini denedim olmadı hiç birisi ayrıca yukarıdaki linkten de indirdim ve yine aynı hata devam etti. Ben de Originden deneme sürümünü indirdim gayet normal açıldı bitince sildim tekrar crack yaptım ve sorun devam ediyor

      Sil
    3. Yukarıdaki dosyayı indirdiysen kurmadan önce orijin ile alakalı herşeyi bilgisayarından silmen gerekirdi hatta kayıt defterinden bile silmeliydin.Daha sonra kur.Yukarıdaki dosyada origin fixli halde otomatik offline modda oynuyorsun.Kapanma sorununa gelince microsoft visuali ve ekran kartını bir güncellemeyi denedin mi?

      Sil
    4. Az önce origin ile ilgili her şeyi silip(kayıt defteri de dahil) tekrar kurdum sorun devam ediyor. Ekran kartım güncel microsoft visual güncelledim değişen bir şey yok zaten bunlarla ilgili bir sorun olsa originden indirdiğimde de açılmazdı sanırım.

      Sil
    5. Sorunu çözdün mu bro

      Sil
  62. Merhaba torrentten sims 4 indirdim belgelerde Electronic Arts dosyasında mods dosyası var icinde resource.cfg belgesi de bulunuyor ama icine mod indirip koyunca oyunda gözükmüyor script modes seçeneğine de tıkladım ama hiç gözükmüyor.Program filesx86 dosyasında da the sims 4 dosyası var ama orada mods yok bundan kaynaklı olabilir mi acaba lütfen yardım edin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Program files içindeki dosya ile alakalı değil.Belgelerimdeki mod dosyasının içine atınca okuması gerek.Tüm mod ve yamaları bu şekilde kuruyoruz.Bu konu ile ilgileneceğim benden haber bekle.

      Sil
  63. indirdigim modlar da WordPad belgesi olarak gözüküyor bunu nasıl degistirebilirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu bir sorun teşkil etmiyor.Daha önce benzer dosya uzantısını wordpad olarak açmaya çalıştıysan bu şekilde gözükmesi normal.

      Sil
  64. Sims 4 tum dlc leriyle birlilte indirip kurdum acmak icin tikladigimda hic bir tepki vermiyor hata da vermiyor hic tiklamamisim gibi bilgisari kullanmaya devam ediyorum kac kere tikladim olmuyor yardimci olursaniz cok sevinirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çözümü bulursanız yazar mısınız buraya

      Sil
    2. oyun uzantıları bilgisayarınızda var olan bir başka dosya ile çakışma yaratıyor olabilir.Uyumluluk ayarlarını yapın ve tekrar deneyin.Eğer sorun devam ediyorsa farklı bir dosya bularak tekrar yüklemeyi deneyin.

      Sil
  65. Bu verdiğiniz oyun link inde bütün ek paketlerde ver mi acaba sadece ana paket mi var ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sadece ana paket diye hatırlıyorum.Üzerinden 1 yıldan biraz fazla zaman geçti.Link bozuksa tekrar yüklerim buraya yorum olarak not geçin.

      Sil
  66. Merhaba benim oyunum orjinal. Yani satın aldım. Şimdiye kadar gayet iyi oynuyordum fakat bugünlerde bir hata verdi. Error code falan diyor. Oyun açılıyor hatta sim de oluşturabiliyorum ama gerisini oynayamiyorum. Cevaplarsanız sevinirim.

    YanıtlaSil
  67. merhaba verdiğiiz linki indirdim ama origin hatası verdi ne yapmam gereklli

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cihazınızdan tüm origin dosyalarını silmeniz gerekiyor ne sims nede origin adına hiçbir dosya bulunmamalı. Belgelerimdeki dosyalarıda mutlaka silin ayrıca kayıt defterinizden de temizlik işlemi yapmanız gerekir.Aksi halde her yüklemede dosyayı yeniden inşa etmek yerine var olanı onarma metoduyla kurulum yapacaktır.Buda originin aktif olması gerektiğine dair uyarılar almanıza neden olur.

      Sil
  68. Merhaba ben sims 4 ü önceden internet üzerinden indirmiştim. Şu zaman kadar da gayet iyi bir şekilde çalışıyordu fakat yanlışlıkla birkaç dosyasını sildim. Sonrasında sildiklerimi geri yükledim. Şimdi oyuna girebiliyorum ama oyundan çıkarken kaydedemiyor. Ne yapmam lazım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sildiğiniz dosyanın içeriğine bağlı.Oyunun fonksiyonel dosyalarını silmiş olabilirsiniz.Son oyununuza dair kayıtları belgelerimden kopyalayarak güvenli bir bölgede yedekleyin ve kurulum işlemini tekrar gerçekleştirin.Yedeklediğiniz dosyaları yeni açılan belgelerimdeki dosya ile değiştirin kaldığınız yerden devam edersiniz.

      Sil
  69. dün yine yazmıştım girebiliyorum ama oyunu çıkarken kaydetmiyor diye.. artık oyuna da giremiyorum. The Sims 4 is already running diyor fakat Ctrl+Alt Delete yaptım uygulama açık değil.

    YanıtlaSil
  70. merhaba ben sims4 ü sorunsuz bir şekilde indirdim herhangi bir hata vermeden açıldı ancak (oyuna ilk girişim bu arada) açılış ekranındaki o yeşil simgede kaldı yaklaşık bir saat oldu ekran donuk değil müzik falan da çalıyor altta yazılar falan geçiyor ama bir saattir aynı ekrandayım oyuna ilk girişim olduğu için böyle bir şey olmuş olabilir mi bilgisayarım da aşırı hızlı ve yeni değil çünkü

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tüm yorumları kontrol edin.Bu konu hakkında çalışma yapmıştım başlarken belgelerimdeki bir dosyayı değiştirerek pencere modunda başlatıp ufak bir ayar yapıyorduk yukarıda belirtmişimdir mutlaka.Pencere modunda başlatılınca iconal ekrandan geçiş yapılabiliyor.İçeride ayarlar sekmesindeki değişiklikle kalıcı tam ekran yakalanıyor.

      Sil
  71. Merhaba daha öne sims 4ü oynuyordum mod yükledim daha sonra açılış ekranında takıldı açılmadı sildim baştan yükledim modları sildim daha sonra açtım bu kez de cas ekranında sim dışında bişey gözükmüyor başka simin evinede giremiyorum yardım edin lütfen

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öncelikle merhaba.Ekranda oyun objeleri yada menüleri hakkında sıkıntı yaşanıyorsa oyunu tüm mod ve dosyalarını silerek tekrar kurmaktan başka çare kalmıyor.(Daha önce sağlam bir şekilde oynadığını farz ediyorum.)Bu demek oluyor ki teknik özelliklerden yana sıkıntın yok sorunun srcleri(oyun dosyaları) ile alakalı.Çözümü genelde yeniden kurulum oluyor.İkinci noktada ise mod yüklerken yapılan hatalar ve belirsiz kaynak kodlama veyahut fixleme. Bu bir çok oyuncunun başına geliyor.Kullandığınız mod dosyaları oyun dosyalarının versiyonlarıyla uyuşmayabilir yada bu mod dışarıdan ilave edilmiş fix dosyasına sahiptir. Fixlenmiş Modların kötü yanıda, eğer ben bir fix dosyası ilave etmişsem bu her cihazda alışacak anlamına gelmez. Mod dosyalarını bilinen ve teyit edilmiş yerlerden indirin.İndirirken kullanıcı yorumlarını okuyun bu şekilde dosyaların çalışma durumu hakkında ön bilginiz olur.Son olarak mod atarken orjinal dosyanızın yedeğini almayı unutmayın.Konu hakkında fazla yapılacak birşeyin olmadığı inancındayım.

      Sil
  72. Merhabalar benim simsim korsan ve games -> Bin -> The Sims 4 diye giriyorum tıklıyorum oyun açılıyor fakat ea ekranından sonra maxis yerine geçerken oyunum kapanıyor bu sefer custom contentleri çıkarıyorum oyun gayet iyi açılıyor custom contentsizde oynayamıyorum ne yapmam lazım ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uyumluluk sorunu gibi duruyor. Custom content den kastinizin ne olduğunu tam olarak anlayamadım.

      Sil
  73. merhaba, ben sims3 e custum content denen o parçaları indirdim ve oyunum bozuldu bundan nasıl kurtulabilirim acaba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değiştirdiğiniz dosyaların yedeği yoksa tekrar yükleme yapın.

      Sil
  74. merhaba sims 4 oyununu indirdim setup dosyasını açıyorum tekrar yükleme yapıyor fakat yarısında hata verip kapanıyor oyunu kuramıyorum sebebi nedir ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hata nedir? Hatayı bilirsek fixlemek daha kolay olur?

      Sil
  75. merhaba, oyunu torrentla ,indirdim bir siteden. sorunsuz oynuyordum ama bilgisayarı bir daha açtım oyun görünmüyordu. torrenttan tekrar yükledim bu sefer eksik geldi yani şehirlerin hepsi yoktu, benim evimin şehride olmadığından ailem duruyo ama ev yok. şehirleri nasıl geri getirecem?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilgisayara ait driver güncellemelerini yapın ve uyumluluk modunda oyunu tekrar başlatın.

      Sil
  76. Merhaba benim oyunum yaklaşık birkaç haftadır çalışıyordu bugün birsürü cc yükledim oyuna sonra girmeye çalıştığımda : (0xc000009a) hatası ve : origin seemss to be running. No communication with orange is possible : hatasını verdi lütfen yardım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu bir başlatılamadı hatası.Virüs programınızı kapatın.Windows Defenderı pasif hale getirin.

      Sil
  77. merhabalar bende oyunu torrentten indirdim sorunsuz oyndım bir kaç gün daha sonra bilgisayarımı açtığımda oyunun kısayolu görünmüyordu.program dosyalarının içine baktığımda da oyunu açmak için herhangi bir simge yoktu.Bende oyunu bilgisayarımdan kaldırmadan tekrar yükledim. sorun çözülmüş gibi tekrar oyunun kıs yolu mas üstne geldi ve oyun kaldığı yerden devam etti. ancak oyun aynı sorunu birdaha yaptı ve ben tekrar aynı yola başvurmama rağmen oyunun dosya klasörü olmasına rağmen içinde kısa yolu ya da oyuna başlanacak bir simge yok. sorun ne olabilir? nasıl düzeltebilirim?

    YanıtlaSil