5 Mayıs 2019 Pazar

PUBG Server Authentication Error.Login failed [KESİN ÇÖZÜM]


Bu bir hatamı!!! Kimi zaman evet kimi zaman hayır. Emin olun bu yazıyı okuduğunuz zaman aydınlanmış olacaksınız. Arkadaşlar eğer normalde oyuna bağlanabiliyor ama şuan Server Authentication Error ile karşı karşıyasanız telaş yok. Login failed yemenizin sebebi çok açık.Durumu size sunucu üzerinden anlatmaya çalışacağım fazla bilgi göz çıkarmaz yıl 2019 bunları bilin teknoloji ilerliyor bakarsınız ilerde bir sunucu projesi ile karşı karşıya kalabilirsiniz.

Öncelikle şuna açıklık getirelim.Online oyunlar iki adımlı bir yönetime sahiptir.1.adım Client tarafı(Kullanıcının/oyuncunun yüklediği sunucuya bağlantısı olan oyun dosyaları),2.adım ise server dosyaları(server files).Server files genelde MYSQL,SQL bağlantısı olan verileri database'e kaydetmeye ve oyun dosyalarını çalıştırmaya kullanıcıları bir arada tutma ve birbirinden ayırma hatta npc,bot benzeri yapay zekalara direktif verme son olaraksa client görev denetimini sağlamaya yarar.Server dosyaları genelde 3 adımlı olarak kendi içinde ayrılır.
1.Chatserver.bat
2.Loginserver.bat
3.Gameserver.bat
uzantıları yazılım diline ,çalıştırma seçeneklerine,kullanılan sunucunun niteliğine göre değişebilir.Bu hatayı almanızın sebebi ise Loginserver olarak bahsedilen adımdır.Bu adımda kullanıcılar id ve şifre girerek cliente, servera bağlan komutunu gönderir ve loginserver MYSQL üzerinden id ve şifrenizle eşleşme arar.Bulduysa ve girdiğiniz bilgi doğru ise sizin veritabanı idnizi bulur ve karakterinizi okuması için Gameservera haber verir.Böylece Gameserver id numaranıza bağlı diğer değerleri çekip size gösterir.İşte Server Authentication Error Hatası ile karşı karşıyasanz henüz sunucu tarafında Loginserver açılmamış yada clientinizden veri almaya hazır değil anlamı taşır.Biz buna oyuncu olarak "Sunucu Daha Açılmamış" diyoruz.Bu bir sorun değil.Bakımın bitmesini beklemen gerekir.Pubg de ben id ve şifre girmiyorum bu anlattıkların pubg ye ait değil diyorsan şunu söylemeliyim id ve şifreyi girdin zaten nerede peki hadi onuda sen bul :)

PEKİ OYUN AÇIK ARKADAŞIN BAĞLANMIŞ AMA SEN GİREMİYOR HALA AYNI HATAYI ALIYORSUN.
İŞTE BU BİR SORUN!!!

Bu noktada oyun sahibi teknik ekip sunucuya bağlanmanı sağlayan port kapısı yada ip adresi gibi değerleri değiştirmiş ve senin clientine bir güncelleme bırakmıştır.Senin Steam Check veya diğer adıyla Steam Dosya Tamamlama işlemini yapman gerekiyor ki yeni ip ve port numaralarını öğrenip sunucuya girebilesin.Size yukarıda oyunların sunucu üzeride çalışma prensibini temel olarak anlatmaya çalıştım.Tabi ki anlattıklarımda eksik yanlar var fakat eğer meslek edinmeyecekseniz bilmenize gerek yok ben yinede öğreneceğim diyorsanız ilgili konular hakkında çok güzel internet siteleri var nitekim pubg unreal engine çıktısı diye duydum.Şahsen ben unreal engine ile hiç çalışmadım.Bu kadar detay şimdilik yeter diye düşünüyorum kendinize dikkat edin.İyi geceler. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder