2 Kasım 2016 Çarşamba

DEAD ISLAND 2


Oyunumuz : DEAD ISLAND 2



  Karakterlerimiz kopuyor.  :) Özellikle bir trailer videosunu izledim hayran kaldım diyebilirim.Sizin için Game Play videosuda atıyorum.Bu tarz oyunu ilk defa oynayacaklarda buradan fikir sahibi olabilir.
    Oyunu oynamak henüz nasip olmasada gençlerin önünü açmak lazım diye düşünüyorum.
    Her zamanki gibi konu zombiler. Küf tutmuş ekmek renginde ve şeklinde yürüyen etler hoşunuza gidiyorsa bu oyunu oynamanız gerek.
Oyun içi grafiklerde sağlam.Aksiyon dozu gayet iyi.Game soundlar kulak tırmalamıyor.
   Sıkıntı olursa yazın çözelim babacanlar.
Torrent indir linki , Tek link indir linki aktif ." La sus artık işimiz var " dediğinizi duyar gibiyim.




Sistem Gereksinimleri

İşletim Sistemi: Windows Vista / 7
İşlemci: Pentium D 3.0 GHz
Ekran Kartı: NVIDIA GeForce 8800 (512 MB) / ATI Radeon HD 2600
Ram: 1 GB
DirectX: DirectX 9
Kullanılabilir Alan: 8 GB

Maksimum(Önerilen) Sistem Gereksinimleri

İşletim Sistemi: Windows Vista / 7 / 8
İşlemci: Intel Core 2 Duo 2.6 GHz  / AMD Phenom X3 2.4 GHz
Ekran Kartı: NVIDIA GeForce GTS 250 (1 GB) / ATI Radeon HD 5750
Ram: 4 GB
DirectX: DirectX 9
Kullanılabilir Alan: 8 GB


Torrent İndir / Tek Link İndir











Hiç yorum yok:

Yorum Gönder